Monday, October 02, 2006

Kesibukan : satu lagi dugaan?

Mingggu yg amat sibuk bagi aku!!!
= tu ader lah jawapan kepader segala pertanyaan yg timbul setelah kat seminggu aku tak update my beloved blog nie...

mmg aku busy tak hengat k..(pinjam kate2 mizz shandye).. got lots of thing to do kat faculty, study subejcts(especially crminal and land)... hehehe final dah dekat.nie tande2 aku nk insaf la nie. (tp insaf betol2 ker??).

other thn that, aku byk habis kanmaser ngan diri aku sendiri... (yer la, b4 ni leh hang out ngan syed & hanif, tp skrg nie diorang still kat Bali)... yg 2 org tu lak (i mean syed & hanif) mmg dah tak hengat dunia.. bercuti sakan kat bali, wei, bulan poser nie!!!! hehehe

tp, yg penting aku dah agak tenang skrng...kegembiraan aku kian bersinar semula.. mmg tidak sepenuh nye sperti yg aku harapkan, tp at least semua ini ader lah benih2 yg akan menjadi sepohon pokok yg bakal menghasilkan buah2 yg masak ranum JIKA AKU MENBAJAI DAN MENJAGA NYE DENGAN BAIK...

Aku hanye mampu lakukan yg terbaik demi kebhagian aku dan insan yg aku cintai setulus hati dan spnuh jiwa raga aku...

Hanya satu harapan aku, agar Tuhan terus memberi kekuatan kepada aku dalam menghadapi dugaan yg tuhan berikan pade aku skrng.. Dugaan yg amat menguji sejauh maner cinta, rindu, kasih sayang dan kesetian aku pada "die" walaupon hati ini amat sakit bile aku diperlakukan sebegini rupe..

Tp Cinta, rindu dan kesetian aku masih belom tergugat dengan dugaan ini.. Aku yakin, aku mampu menghadapi semua ini kerna AKU percaya bhw Tuhan itu mengetahui Cinta, rindu dan kasih sayang aku pade "Die" ader lah berlandaskan Kejujuran dan keikhlasan yg aku semai melalui selautan pengorbanan .....

p/s-tak semua org bercinta berlandaskan kejujuran dan keikhlasan..

p/s-thanks to adeq coz temankan abg balik nilai.. i m happy wif it....

2 comments:

wénkt said...

ishh awak ni.. kalau busy, jgn la online.. balik tdo awal dah la.. ehehe

shandye. said...

a great tip of the day... make your effort looks effortless... you know what i mean?