Monday, March 13, 2006

Kebaikan dan Kesilapan

aku pon tak sure sgt pasal aper aku nk post pasal bender alah nie... psal kesilapan yang sentiase di nampak2 kn... mcm ne ekk...

aderkah kesilapan seseorng jer akn jd bende yg org akan ckp and kater? klau org tu penah buat byk kebaikan sebelum nie mcm ner? ader kah segala kebaikan org yg wat silap ni akn terus dilupai oleh org lain? aku bigong giler bile pikir psal nie.

kadang2 aku raser, satu kesilapam yang kiter buat, boleh menyebabkan 10 kebaikan yg penah kiter wat selame nie akn terus dilupai.. just 1 kesilapan kiter nie jer al yg diorang nampak.. m i rite guyzz??

entah aper prinsip yang diorang nie pakai, alih2 kiter yang kene.. then, haruskah kiter make fren balik ngan diorang2 yang wat kiter macm ni? aderkah diorang nie mmg org yang kiter boleh panggil sebagai 'SAHABAT'??

kalu aku ingat2 n pikir2 balik psal perkare nie... lantas aku terus teringat sahabat baik aku yang sorang adeer kat KUIITHO and sorang lagi kat UNITEN... Faiz and farhan.. diorang la kwn, sahabat sehidup semati aku... kitorang suke n nangis same2(even laki susah nangis).. aku rindu giler2 kat diorang.. entah aper perkataan yang leh aku gambarkan ngan frenship kitorang bertiga nie... terlalu berharga bagi aku..
dah sampai mmg tak der harga leh aku labelkn utk kitorang...

biler aku ngan faiz n farhan nie... perkare mcm kat atas tu mmg tak penah jd.. bile aku ader wat silap jer.. kitorang settle betul2.. cakap face 2 face.. no kutuk2 kat belakang.. n 1 kesilapan yang aku wat dulu, tak pernah pon buat diorang lupa akan kebaikan2 yg aku wat selama nie.. i mizzzz them...

No comments: