Wednesday, November 01, 2006

1st day exam!!

1st paper dah lepas..
esok aku ader paper mandarin lak.. kire ok la mcm tu.. paper2 yg awal nie gak la susah sgt..
ari ni BEL.. huhuhu ( mcm kompeden jer)

anyway, post pertama lepas ari rayer.. tp yg paling best post-besday aku!!
yg sedey nye, di kalangan buddies aku, just yazid je yg kasi hadiah!!
huaaaa........... nk hadiah!! (<--- kemaruk nye!!)

disebalik ari2 yg bz utk aku study, of coz nk kene enjoy gak.. yer la enjoy ngan mmber2 jer..
enjoy cam ner?? cam biaser je, lepak mamak, duk CC, lepak Kedai kopi ngan yazid, lepak mcD ngn mizz shandye and lepak kat kafe sri perdana ngan lenz (<-- mcm yer jer)

oh yer, aku ader bace satu artikel pasal imperfection!! menarik giler.. artikel karangan sorang penulis Israel latnattullah!! (aku tak hengat name aper) tp, artikel tu mmg best..

most of the issue yg kuar dlm artikl tu ader pasal imperfection yg dihasilkan oleh oleh manusia (terutamanya warge yahudi).. aku suke bace bab2 yg ader kaitan ngan emosi (coz klau aku post pasal isu2 berat, mati la org nk bace)

"perfect bring to imperfect.... imperfect bring to perfect!!!" cam best can??

so, aku apply jer la dlm kisah idup aku... mmg ader benar nye, after ape yg dah berlaku... aku sedar phase nie mmg sebiji kene atas batang idung aku!! 1st pasal syed.. yer la lepaskan peluang tuk bahgia, so aku terima ape yg aku terima skrng..

mungkin aku tak same ngan syed coz aku nk cari "perfect"?? so, bring to "imperfect" yg aku alami skrng... ader gak logic nyer!! tp aku tak penah menyesal pon ttg aper dah berlaku.. yg penting aku ader idup yg aku nk terus kan.. syed ader di sisi aku (even hak milik org lain, sorry hanif)... aku family, aku ade kawan2 yg mmg best.. kawan yg mmg betul lawan!!

coz kawan2 nie la yg byk tolong aku utk aku kuar dr crisis emosi yg tak kesudahan itu.. b4 nie aku tak layan sgt nasihat diorang.. tp bile aku sendiri yg alami nye, baru aku sedar kebenaran dalam nasihat diorang tu..

ape2 pon, aku tak penah lupe yg aku penah bahgia dengan "die" sebelum nie... aku tak tau mcm maner lagi aku nk baik kan hubungan aku ngan "die" lagi skrng.. entah la, mungkin "die" dah tak peduli kan aku lagi!! biar la.. asal kan die happy!!! TU YG AKU ARAP!!

2 comments:

adeq_naughtyboy said...

hidup si "die" x pernah happy... sedar atau tidak hanya die yang memahami siapa diri die yang sebenarnya....

actually anda dikehendaki ke bilik 2313 sbb ade bungkusan hadiah yang tak tau pemiliknye tapi tarikh besday 25/10/06.... besday abg ke ??? hihihi...
hadiah tue dah lekang dek panas and lapuk dek hujan so.... die dah kecut....
waktu kat pelabuhan klang ari tue hadiah tue besar giler... tahap gempak zaman dewa ais batu.... hihihi...

shandye. said...

hadiah? dh ada ramai yg terlongo utk awak tue bukan dikira sebagai hadiah?

appreciation and thoughts lagi penting tau???

fyi, i never celebrate my birthday... ever!!! not even dgn izrien or my other fwens tapi i don't mind.

as long as ada orang wish dh cukup baik. ada orang nk blanje makan n hangout lagik ok.

huhu...