Saturday, November 18, 2006

Berikan lah kekuatan kepada aku!!

kadang2 aku jadi dah ilang minat utk menulis lagi kat blog nie.. entah naper.. may be sebab aku tgh exam skrng.. so aku agak busy pikirkan pasal study, study and obviously study..

or may be sebab aku tak leh komen org kat blog nie ( sebab tu tak der org nk komen aku aku balik kot??)(petir).... or may be terlalu banyak perkare yg tgh duk "fun fair" dalam kpaler aku nie??

semalam, kuar ngan study ngan mizz shandye kat HEP.. samp kol 2am pagi tu... ehehe.. tetibe die bangkit pasal satu "perkare" yg die benci kat aku... entah la... kadang2 bile aku pikir balik aper yg die cakap semalm tu, mmga der betul nye.. sgt betul!!!

aku tak berniat nk main kan perasaan org lain.. coz aku mmg tak suke org lain mainkan perasaan aku. yp, pasal Patrick and Lenzz, aku sangat kompius... Aku dah terlepas Lenz.. tp aku redha coz mmg kitorang not meant to be....

pasal patrick lak, aku bagi die mase utk die lupakan AS... aku tau die sangat sayangkan As... aku tak kisah arr ape yg berlaku antara aku ngan patrick, tp yg penting aku hubungan KAWAN aku ngan die tak akan putus...

Terlalu banyak perkare yg telah berlaku... aku masih lagi disini... cube melupakan segala kenangan dan sejarah itam dulu... terlalu sakit perasaan aku bile aku ingat2 kan kembali....

mungkin syed betul dalam hal nie... hanya ader seorang saje yg mampu bahgiakan hidup aku... sape?? [insan tu telah aku lepakan pergi pade org lain pada saat aku mula utk menyintai nye semule!!]

No comments: