Tuesday, April 11, 2006

Exam dah makin dekat!!

timbul... tenggelam..timbul,tenggelam.. aku nie sgt bz samapai blog nie pon susah aku nk update kn... byk bende yg aku kene settle kn skrang nie..

esok, aku ader convention kat putrajaya... bersama ngan ex-Pm, DR.M kat Yayasan kepimpinan Perdana, putrajaya.. pukul 7 pg aku dah kene siap2 coz program start kol 8.30am!! ahakzzzz (mcm la aku bleh bangun pagi2 sgt)

1st paper aku utk final exam nie pada 18 april nie (this coming tuesday!!) subject= law of torts.. thanks god coz subject nie tak beban aku sgt.. ala-ala confident ar!! tp kaluover confident pon tak leh gak .. bahyer..

skrang nie aku duk sebok menelaah buku2 ilmiah yg sgt tebal yg boelh wat korang sumer ngantok and tido tak sedar diri utk 10 ari berturut2.. tp nk wat cam ner kn... nie la keje para future lawyer .. baca and baca and baca... opssss jgn luper.. hafal kes!!!!

talk about hafal kes nie.. ader sorang lecturer aku nie pernah ckp yang belajor law nie is all about hafal cases jer.. dlm kes tu la ko boleh tau law, and alsp principle utk setiap subjek yg ko belajor!! yup.. aku akui, mg ader benar nye.. just aku jer yg agak malas nk hafal coz try korang bayang kn satu kes tu pon dah 3/4 pages..kalu 1@2 jer yg kene hafal tak per.. tp ambik ko 10-20 kes!! maner tak mati ko!!

tp.. buat mase nie, tuhan masih lg bagi aku kekuatan utk aku harung sumer nie... aku syukur giler.. god, plzzz help me as u help the others!!

No comments: