Sunday, April 02, 2006

Rancangan Malaysia ke - 9

alhamdullilah, syukur coz rmk9 dah selamat dibentangkan di hadapan 218 ahli parlimen di dewan rakyat pada 31 april 2006.. aku tak sempat tgk siaran langsung kat TV tp pd malam tu jer.. terus aku surf internet kat portal jabatan perdana menteri Malaysia.

setelah aku semak2 and bace 3 kali kertas ucapan perdana menteri utk rmk9 nie, aku pon boleh tersenyum lebar dan aku dah dpt terbayang bahawa rmk9 (sebagai rancangan pertama dlm 3 rancangan dalam pelan 15 tahun utk 2020) ader lah ternyata sebagai satu rancangan yg komprehensif, intelektual, berasional tetap, selari ngan perubahan zaman dan tidak merugikan...

LAPORAN PENUH UCAPAN PM UNTUK RMK-9

aku arap selepas korang bace laporan nie, korang akan paham naper aku ckp rmk-9 nie, satu rancangan yang mmg kene pada tempat nyer...

per2 pon, aku ucapkan syabas pada PM coz telah berjaye menyiapkan satu rancangan utk negara ( MISI NASIONAL ) yang begitu hanya dlm mase 15 bulan... may Allah bless u!!!

No comments: