Sunday, April 30, 2006

Teruk sgt ker kau nie??

skrng kol 6.05 pagi, 30 april 2006.. aku tak tido pon malm nie... coz smlm (29/4) aku dah tido dr kol 8.30mlm sampai kol 2 am... so, agak tak ngantok skrng nie.. just wanting for dewan makan bukak (7.30am) pas tu trus study law of contract ( paper ari selase- 02 mei)..

aku selalu tanyer kat ati aku nie. " aku nie mmg perangai teruk ker??" hidup aku agak tak terurus since ader byk masalah yg dtg menimpa-nimpa aku nie.. terutama byer masalah ngan papa aku, since late of january.. sampai skrng aku tak ckp2 pon ngan dier.. susah!!!

so far gak, aku nie byk pikir pasal perasaan... entah la.. mcm2 perasaan dlm diri aku nie, yang aku pikir that perasaan2 ni not supposed aku rase @ pikir kan utk mase skrng nie.. byk lagi priority aku yg aku kene wat n pikir kn..

since aku byk pikir psal perasaan nie, aku jd makin sensitif and raser pelik... pelik?? aku pon tak dpt nk define aper feeling yg pelik nie.. yup, aku akui yg aku nie pon mmg sensitif, tp tak la se sensitif mcm skrng nie.. ( well, semua org pon ader part yg diorang sensitif)..

betul kater faiz n farhan slamer nie.. "klau takut di lambung ombak, jgn berumah di tepi pantai".. one again, aku akui mmg byk kebenaran nyer.. yet, aku tak der la masalah serious ttg feeling nie. just aku tak paham ttg diri aku nie.. TERUK KER AKU NIE??

other than that, relation aku ngan kwn2 baik aku pon agak tak braper baik.. anne, naruto, nadia, nasrul also an2.. aku mmg dah jarang sgt spend maser ngan diorang.. plzzzz jagna la diorang lak raser ati ngan aku.. i need them!! i miss them also...
skali lagi aku pikir yg DIRI AKU NIE TERUK!!!

No comments: