Sunday, July 30, 2006

Kesedihan merajai hati....

weekends nie bertambh satu lagi episod sedih... entah berapa dah koleksi citer sedih aku skrng nie kn?? tp itu la kehidupan yg aku harus harungi saban hari..

sedih, hiba, duka... aku kene lalui jugak kn?? aku terlupe, bukan semua org akan baik ngan kiter.. sebaik nabi pon ader musuh-kaum quraisyh kn?? so, aku akur dengan lumrah hidup.. aku pon tak baik sgt.. yet aku cuber utk baiki diri aku utk jadi "better man" saban hari.

"better man" utk saper?? of coz utk org yg memahami diri aku atau sekurang-kurng nye CUBE utk memahami diri aku yg bernama hazwan nie...sungguh kosong hidup aku skrng.. even still ader kwn2 disekeliling, aku masih raser kekosongan atau perkataan yg paling tepat = KESUNYIAN (LONELY)...

aku ingt kata2 sahabat baik ku yg jauh nun di russia, berkorban itu perlu, tapi biarla berpada2... jgn jd seperti pak turut pulak!! tp, naper aku tak praktikan kata2 itu?? silap aku..

oh ye... bercakap mengenai kesilapan, manusia tak dpt lari dari buat silap kn?? tp, kiter masih boleh cuber utk meminima kan kesilapan kn??? tp, aku silap sebab libat kan org yg amat aku syang dalam "hidup sebegini"... mungkin ini balasan nye..

menipu diri sendiri?? mmg aku byk menipu diri dan hati aku... cuber utk menafikan fakta yg jelas lagi nyata yg mmg sudah terbukti di depan mata... tp, aku paling sedih dan terkilan sekiranya aku di tipu dan di sangka naif dlam kehidupan sebegini..

saper tak sedih dan terkilan biler diri dikhinati..
janji di mungkari dan nekad dilanggari????

BIAR LA KESEDIHAN MERAJAI HATI AKU...mungkin aku kene berani menerima KETAKUTAN UTK KEHILANGAN DIRI DAN CINTA MU DARI SISI KU!!!!

No comments: