Monday, October 10, 2005

majlis makan malam bomba UiTM s.alam

hehehe.. at last dpt gak aku tunaikn permintaan peminat2 aku sumer utk aku publishkn sumer pic2(tak sumer pon) majlis diner bomba baru2 nie kat hotel goldcourse klang...maljis ni juge diadekn sempena meraikn student part 2 yg akn tamatkn kursus bomba... sedihnyer!!!!

ramai juge yg ahdir pd malm tu.. bayaran =rm 40 sorang.. kire mmg berbaloi la aku gi n makn kat saner....mmg best giler.. byk gak elemen2 hiburan yg di "show" huhuhu...
ok.. guy( iera puncak perdana n akmal perindu 2) enjoy k... huhuhu




papan tanda kat depan hall diner kitorang..mcm ditempah khas huhuhu



partner semeja aku.. 10 org satu meje(standard) pic nie b4 vip dtg... snap dlu!!!!


lepas perasmian n vip wat simbolik perasmian dgn tarik tali kat bender alah nie...
hurm.... theme kitorng.. EXECUTIVE NIGHT (tak der teme lain ker??)huhuhu


ni lak ader akmal.... stud FTMSK duk posing ngan akak komender... tapi... sian la kat member aku nie... sampai skrang duk angau kat akak nie... (cinta ditolak kot).... huhuhu
jangan marah ekkk...gurau jer..




pic nie jd triple coz atas permintaan ramai... ader ramai org nk kenal ngan 2 org dara diantara teruna2 dibelakang tu... so, saper na berkenalan ngan 2 org nie, aku raser korang kene bersaing lu ngan mber2 aku kat bilik lu k....huhuhu



same gurls kat atas saner.. yg wat tande peace tu=iera n sorang lg aku tak sempat nk tanyer nama.. sori cek kak ek... diaorang nie partner semeja aku gak...



nie pon the rest org the gurl... exactly, tey all nie dtg dr puncak perdana.... sumer stud dip.. kire ok la wat2 sembang ngan tey all...


persembahan dr komender... aku pon tak sure aper motif sebenar abg2 nie wat cam tu..
show yg mmg lawk tp tak ader motif?? explain???



adegan paling romantus malm tu.. the king n the queen of the night di minta menyarung kn cincin ke tangan pasangan... pastu, suruh diorang suap menyuap lak each other.. huhuhu
rase bagai di syuge!!!!! dak gitu??


king n queen berposing ngan vip yg hadir... senyum2 n sengih2 kucing lak... anyway, moge berbahgia la... (kahwin ker diorang) huhuhu

No comments: