Monday, October 31, 2005

Hari pertama kat KAMPUNG!!!!!

YEK, YEH!!!.... aku dah smap kat kampung kesayangan n kampung ayng aku puka2 even kat maner pon aku berada... actully aku sampai kat kampung pagi semalam... tp yer la. penat gile.... aku sampai jer kat katil aku.. terus tido mati cam tenuk kene salai jer..

so.. smlm lak aku kuar ngan pak su aku.. kuar gi minum kat restoran air gelas besar kat seberang takir... kedai ni mmg famous giler2... ramai gak la org kt sane smlm...

ari nie lak... aku sambut kepulangan abg aku de s.alam gak.. die balik ngan flight kol 7.35 pg dr KLIA.. so samp lebih kurang kol 8.30 kat airport sulatan mahmud...
ader la habuan skit aku dpt dr abg aku nie... hadiah per?? ader la... huhuhu

petang td lak.. aku kuar gi town ngan abg aku dlm kol 2.30ptg td.. gi teman abg aku beli baju n seluar utk raye die lak.. aku dah beli pg smlm ngan mak aku... coz time aku sampai pg smlm, mak aku yg jemput kat sts bas Tanjung... so leh la bantai baju ngan mak aku skit smlm... heheheh...

tak sabor giler laa nak rayer nier,.. aku raser cam nak meletup jer mulut n perut aku nie...
maner tak nyer... ramai cousin n sedare aku yg jauh2 akan balik kg taun nie....best giiler tahap dewa zaman batu tu!!!

persiapan rayer lak taun nie... tak la grand sgt... setakat yang ader jer.. lg pon kami adik beradik tak kisah sgt ngan sumer tu... asal kn kami sumer balik kg dah kire syukur giler babeng nie..

No comments: