Friday, October 28, 2005

saat bahgia|: pulang beraya!!!

ping pong!!! agak lamer jugak aku menjauhkan dirim dr arena menulis blog nie.... aku mmg dah di bebankan dengan study n preparation nak exam... yup.. skrang nie aku dlam study week.... started 24/10-30/10...
satu mmgu ni bagi aku mcm cuti jer... maner tak nyer... bukn study sgt pon... tido jer n bangun pg smpai kol 2 ptg.. nie per kes kn?? hahahaha..

tp... yg hapi nyer.. mlm nie aku kan pulang ker kampung halaman aku yg telah di tinggal kn utk sekian lamer (dlam 2 bulan aku tak balik kot) huhuhu.... saat yg aku sgt2 nanti ... utk beraya ngan family aku yg jauh nun di sana..(kat mane ekk?)

taun nie.... amcm biaser..... hidangan rasmi umah aku = nasi himpit, kuah kacang n paru!!!! mmg dah jd tradisi umah aku since zaman moyang aku lgi.... huhu.. mmg mak aku kene buat nasi himpit yg agak byk gak coz umah aku akn mejadi tumpuan seluruh entire family mak aku.. dari abg die smpai la adik die yg bongsu(sume 8 org).. tu tak campur anak2 diorang lg... laki n bini diorangt lg... kalu dihitung..... mmg umah aku dah jd kem pelarian nie..!!!! hahahahaha...

and sperti biasee gak.. ari rayer pertama akn jd medan utk aku merayau gi umah mmber2 rapat.. mmber2 since tadika, sekolah rendah n skolah menengah!!! sumer aku gi umah diorang.. maklum la... time2 cam nie jer ader ruang utk aku gi juper diorang....aku ader sorang mmber kamcing aku yg tipa2 tahun akn gi jln2 ngan aku... =muhsin, stud kat UIAM...

tak sabo giler nka raye!!!!!!!

No comments: