Thursday, August 17, 2006

Hari Kegembiraan !!!

Smalam aderlagh malam pertama aku tido kat perindu selepas hampir seminggu aku stay kat luar.. aku sedar ader dikalangan member2 sebilik yg bertanyer, kemana aku pergi dan tido... tp, smlm juge time meeting MT aku kasi tau semua MT ttg status aku di perindu....

yg best nyer, diorng semua boleh terima keputusan aku dengan hati terbuka..
aku sedar keputusan aku ini mungkin membawa kepada raser tak sedap hati sesetengah pihak terutamanye "insan itu" tp, percayer la, aku tak mahu ganggu kebahgiaan mu...

hari ini, ader la hari yg paling happy bagi aku setelah aku berpisah ngan "insan" itu.. dalam maser hampir 3 minggu ini, aku langsung tak happy dan kalu ader org wat lawak pon, aku pura2 happy and gelak2 coz nk jage hati org tu...

tp, yg jelas dan pastinye, aku nangis dan meraung dlm hati dan nurani aku.. ingin skali aku luahkan segala raungan ini secare zahir supaya mereka sedar yg aku dan perasaan aku skrng sgt terseksa dan menderita atas aper yg telah terjadi..

kehilangan org yg kiter amat and amat sayangi dan cintai separuh nyawa... siapa yg tak menderita dan terseksa kn??

berbalik pade citer hari ini, aku telah mendpat kawan baru yg ingin berkenalan ngan aku melalui emel.. ari ni sajer, die dah antar 3 emel utk aku...
die nk berkenalan ngan aku dr mula dan nk menjalilkan hub persahatan yg akrab dan leh kongsi masalh ngan die... AKU SGHT GEMBIRA.. KALI PERTAMA AKU GEMBIRA SETULUS HATI DLAM TEMPOH KESEDIHAN INI..

thanks coz sudi bw kegembiraan pader ku ngan senyuman dan manjaan mu itu.. even aku tahu dan sedar yg diri nye dah berpunye, tp tak salah kalu nk berkawan n jd sahabat baik kn??

just, aku harap aku tak akan ganggu kebahgiaan mu.. even aku agak cemburu ngan die dan lover nyer.. cemburu kerna mereka boleh merase kan kasih syg n manis nyer cinta.. tp aku?? aku hanyer tumpang gembira ngan kegembiraan yg die raser..

aku harap aku boleh menjadi sahabat baik mu dan mulakan hidup baru ngan hubungan yg ader ini... bleh ker??

2 comments:

shandye. said...

sejak ble aku jadi ultimate hero nieh? takleh blah statement linkage blog ko kat aku. whutever it is... i hope a breakup will does mean the end of the world for you. there are a whole lot of good stuff yet to be uncovered. muahaha...

Hazwan Hassan said...

hahahaha... to be uncovered?? statement sgt!!! i m also really hope so, that this brekup with prove to me that the true love is true love!!!

p/s: sesuai arr ngan ko.. ko kan ultimate hero aku!! tul tak??