Sunday, August 27, 2006

Isu keluarga dan cinta : aku perlukan "die"!!!

aku baru jer sampai dr umah aku-nilai.. place yg once time ago aku suker sangt balik coz tempat tu sangt best.. byk bende aku leh jupe kat sane especially kwn2 setempat keje kat KLIA time2 aku pas spm 2003.. mmg byk memori kat saner..

tp aku balik kali ngan satu misi... nak settle kan dispute antare aku, abg aku and papa aku yg mmg bagi aku dah sampai tahap buntu!! aku cuber utk bertolak ansur ngn papa aku, yerla buruk cam ner pon die ttp papa aku kn?? tp masalah nyer org tua tu dah melampau giler nie!!

klau leh aku tak nk lagi pikir pasal masalh aku ngan papa nie.. aku dah jangka org tua tu mmg keras kepale and aku ngan along pon mmg agak keras kpale gak!! so, kene arr tu kn... klau leh agak , aku perlu kn "die" utk same2 ngan aku di mase aku dalam keadaan bermasalh cam nie.. tp, "die" dah di punyai org dan aku tahu die die tak leh bersama aku slalu lebih2 lagi "die" pon ader problm skrng nie..

so, aku cuber yg terbaik utk tolong "die" settle kan problem "die" coz aku mmg tak boleh tengok "die" sedih.. aku rela wat per je utk make sure "die" die happy.. tak kisah arr aper org nk kater dan aku tau "die" pon tau yg aku tak suker tgk die sedih2..

even hati aku meronta-ronta nak "die" kembali ker hidup aku, at the end of the day aku sedar yg die mungkin tak boleh terima aku mcm dulu.. so, jalan terbaik ader la aku korban kn perasaan cinta aku pade "die" demi kebahgian cinta "die" ngan "org itu" yg sangat die cintai... "org itu" yg sangt "die" cintai dan sayangi lebih dr "die" sayang pade aku...

P/s-bagaimana harus aku terima die sebagai sahabat sedangkan raser cinta aku pade die terlalu mendalam??

p/s-aku ingin bahgia... menyintai dan dicintai...

No comments: