Monday, September 04, 2006

Aku dan cuti mid-term!!

Aku dalam cuti mid-term skrng.. tak der per2 sgt nk wat.. just duk kat umah, tgk tv, main pcgame, gi umah untie kat kl and klau ader mood, kemas2 skit umah tu(terutamanye bilik aku) hehehe

agak kosong jugak aku raserkan diri aku nie.. yer la.. rmai mmber2 balik kg, kuar ngan awekz and bf also yg tak ketingglan gak yg tido jer 24 jam kat umah tu!! hahah
tp, yg best nyer kadang2 leh kuar ngan diorng gi lepak2 kat hakim/nikmat/ani sup utara/any secret rec/coffe bean!!- man and rie belanje!! ahakzzz

yg penting, aku nk jd diri aku skrng.. seorang yg optimistic, outspoken, loyer buruk tahap sengal kuda yg plaing penting happy go lucky!!!

agak gembira sedikit skrng coz ader kwn2 yg pham keadaan aku, yg sudi dengar masalah and tolong kasi pendapat even diorang tak niat nk campur tangan tp diorang tetap kasi pendapat utk menunjukkan diorang sumer tu concern kat aku!!

THANKS TO MY BUDDIES- syaihan, martas, yazid, amin, man, rie and iwan..
really hope u guyz boleh always at my side biler2 mase jer.. THANKZ GUYZZ

to my dear 'adeq'.. thanks also yg semoge bahgia ngan ary... :)


p/s-aku jadi seperti angin, bebas selame-lamer!! and angin juga membolehkan aku bawe kabor gembira utk sumer org..

No comments: