Wednesday, September 20, 2006

Today and me...

macam-macam berlaku ari nie.. bacer arr list kat bawah nie..

1-bangun her tido, kepaler aku pening and sakit tahap dewa zaman ais.. matila kalu migrain datang balik..

2-kene lecture cow tim nyer ngan my best fren's bf-hanif..tak per, nie time ko..siap ko yer bile aku lak jd lecture ko...

3-terlepas test dlm kelas equity sebb aku dtang lambt kelas... ni bashir punye pasal la.. time aku lambt datang kelas jer, time tu la die sibuk2 nk wat test.. per kes?? mati la.. dah ilang 5 markah!! (nk nangis)

4-dapat ubat yg tak hingat dunia pas aku gi poliklinik al-hikmah.. dah ubat byk, duit lak melayang rm25.... adoiiii.. tp dapat mc sehari.. kire ok arrr

5-doctor kat poliklinik tu suruh (sebenar nye wajib kan) aku gi wat medical chek out kat mane2 hospital.. kalu leh kene gi SMC.. hamboi, siap syor kan aku gi hospital paling mahal kat dunia lak.. adoiiiii

6-delima tarik diri dr pertandingan debat patriotisme.. terpakse la aku wat ranking skali lagi ank kire semua markah and margin balik.. penat arr cam nie.. aku budak law la, tak main nombor2 nie.. (jgn marah yek syakir)

7-moto aku baru jer rosak.. huaaaaaa.. kene tolak lak ke section 2.. nasib baik pak guard kat meranti tu baik nad benarkan aku tinggal kan moto kat situ (dah kali ke 2 aku tinggal kan moto kat meranti sebenar nye)... so, esok aku kene gi anto moto ke kedai.. melayang lagi RM!!!!!

8-sebenarnye, aku rindu sgt kat "die"....


dah... sudah!!! aku pening dah 7 hal buat aku pening.... tetiba lak raser nk tgk citer HEART.. tp bile yek?? dah lama aku nie bz memanjang jer kn.. klau tgk ngn syed and hanif mcm tak best lak.. aku lak yg sorang2 nanti.. (mati la kene lecture ngan syed pas nie)....

9 comments:

adeq_naughtyboy said...

sian nye... banyak plak masalah abg aku yang sorang nie....

p/s :kena lecture dgn hanif pasal ape yek ??? hihihi...
p/s : lepas nie giii laa bertapa kat gua batu cave plak mesti byk duit jatuh dari langit... hihiihi..
p/s : dalam byk fikir masalah tue sempat lagi fikir pasal filem HEART ??? pelik tapi benar...
p/s : masalah still ade.. tapi pose dah nak dekat nie... yang dua tiga tahun lepas dah ganti ke ??? hihihi...

adeq_naughtyboy said...

nak tgk cerite HEART bleh tlg temankan tapi adeq tak sempat lagi laa nak bertapa....
ingat nak bertapa kat gua kota kinabulu.... bleh x ??? hihihi...

aimiee said...

haa tu laa!!! kan me dah kata jgn datang class lambat2! haa!! Bashir is like that..when he sees the class not full...he'll definitely give a pop quiz...you know him..

anyway..make sure you come for BEL tomoro! i gotta give the Land Law handout...okay?

see ya!

Hazwan Hassan said...

tu la..nk wat cam ner... abg pening giler.. siap dapat mc lagi..
tp sedey, tak der org nk ambik berat kat kiter.. cam nk nangis jer.. huaaaaa

p/s-macm2 si anep tu lecture kan.. bile duk pikir2 kn balik, betul gak cakap si anep tu..

p/s-hahaha... kat batu caves tu ader byk bau keling.. mcm bau awk arr.. hahaha (jgn marah k..) bile duk bau jer keling tu, nanti ilang lak tumpuan tapaan.. kurang lak duit dapt nanti.. ahakzz

p/s-entah la, tetibe nk sgt tgk cite HEART tu.. dgr cakap citer tu best and touching... tak per ke nk teman kn??

p/s-bukan saje yg 2/3 tahun pas, yg 13 tahun lepas pon dah siap ganti.. huhuhu

p/s-nie duk tanye org nie, poser tahun lepas dah ganti?? kan tinggal 5 ari kn?? hehehe

Hazwan Hassan said...

to midnighhtskies, cam ner dpt tau and carik my blog?? if i x mistaken, just syaihan jer la yg tau adress blog i.. erm...

anyway, pas nie leh arr wat link k..

see yaa..

aimiee said...

sebab i bijak..hehehe...="P

tapi kan..i yg tak gie bel tadi..hahaha! sooo sorry!! esok i gi la mencari org kat dinner tuh i gie kasi land nyer tutorial...GUARANTEED mmg kena baling kasut.. ="P

shandye. said...

adeq... u nie nk ikut jejak langkah lina joy ker nk bertapa kat batu caves? u tau kn batu caves tue tempat orang apa gie smayang?

lagi satu...mak dh tengok citer HEART tue sowang2. besh gler. baik bawak tissue banyak2. stiap 5 minit aku nangis. besalah, pompuan emotional cam aku senang nangis. huhu...

Hazwan Hassan said...

tu la.. kan danh nangis air mater tak hengat dunie!!

tp, really hope dpt tgk citer tu secepat yg mungkin la...

Hazwan Hassan said...

tu la.. kan danh nangis air mater tak hengat dunie!!

tp, really hope dpt tgk citer tu secepat yg mungkin la...