Friday, September 01, 2006

Kisah hidup......perjalanan hati nurani!!

Melalui jalan yg gelap- itu la perumpamaan nye, idup yg aku lalui skrng..kesedihan n kedukaan yg aku cipta sendiri.. akibat raser cinta yg mendalam terhadap insan itu..

Kecewa?? patut aku menafikan nyer?? aku mmg kecewa dan terkilan.. aku tak mampu nk tipu diri aku dan org lain demi menyembunyikan raser sedih dan terkilan ini.. cam ner aku nk hilang kn???

ader kwn2 aku ckp, aku harus "move on" n cipta idup baru ngan insan yg betul2 sayang aku sedlam-dalam nye dan ngan sepenuh hati nye.. itu la paksi kpd kebhagiaan dlam hub percintaan-kasih syang dan raser cinta!!!

permasalahan nyer skrng, aku tak mampu nak menyerah kan seluruh hati dan cinta aku pade insan baru yg ingin menyayangi aku... aku tak nk menyintai seseorang dengan separuh hati saje, sedangkan separuh hati aku lagi masih dlam genggaman "die"..

dah byk air mate aku mengalir menangisi kedukaan dan keperitan yg aku alami skrng nie.. aku masih lagi berkorban utk die... berpura-pura tiada aper2 yg berlaku sedangkan tsunami sedang melanda hati dan nurani aku setiap kali aku berbicara mengenai "insan baru" itu...

yg pasti, aku harus kumpul segale kekuatan yg ader utk terus idup.... melupakan die dan segala-gala nye.. semua ini agar die bahgia dengan "insan baru" tanpa ganggu gugat dr aku walaupon aku sangat terseksa, perit dan derita utk menerima reality itu..

No comments: