Saturday, September 09, 2006

SEBUAH NOKTAH DIPENGHUJUNG KISAH CINTA..

Agak susah aku utk aku berfikir tentang org lain skrng nie.. byk perkara sudah berubah dalm sedar dan tidak sedar aku ni.. just aku jer tidak cuber bangkit utk ikut arus perubahan yg aku yakin, ia aderlah arus yg mampu mambantu aku keluar dr memori2 lamer yg telah terpatri dlm kepale aku nie..

Sudah tiba maser nyer utk aku meletakkan SEBUTIR NOKTAH dalam kisah perjuangan cinta aku.. kisah dan ingtan akui pader cinta itu patut aku buang jauh2 dr idup aku agar aku mampu utk bangkit menjadi seorang insan yg kuat dan tabah dlm menghadapi dugaan2 idup yg mendatang!!

Aku letakkan NOKTAH pade semua yg telah terjadi... aku tak boleh utk asyik menoleh kebelakang dan membiarkan memori dan kenangan aku bersame "die" terus menguasai diri aku lagi.. dah tiada lagi air mata yg perlu mengalir utk kisah nie..

mmg sukar utk aku melepaskan dan melupakan segala memori dan kenangan aku bersama nyer.. tp, aku terpakse melupakan "die" dan letakkan "die" luar dr idup aku.. aku tiada pilihan lain.. jika aku tak letakkan NOKTAH ni, bermakna aku akan terus idup dalam menaruh harapan pade perkare yg tak pasti!!!

Aku akan melupakan mu, aku akan melupakan kenangan bersamamu , aku akan melupakan rupa paras mu, aku akan melupakan memori bersama mu, aku akan melupakan senyuman mu, aku akan melupakan gelak tawa mu, aku akan melupakan gurau senda mu dan AKU AKAN MELUPAKAN CINTA AKU KEPADE MU!!

NOKTAH INI TERPAKSE AKU TITIPKAN DIPENGHUJUNG CINTA KITA. CINTA AKU PADE MU TAK AKAN HILANG, TP CINTA ITU AKAN KU LUPAKAN.. AKU HARUS MELUPAKAN MU, AKU HARUS MENINGGALKAN KU, AKU HARUS MERELAKAN MU...

ingat ayat terakhir aku pade mu??
--abg mintak maap dr ujung rambut sampai ujung kaki......


aku arap kau dapat memaafkan segala silap salah ku..MAAFKAN lah kerna tidak mampu utk menjaga mu lagi, tidak mampu membantu mu lagi dan tak mampu membimbing mu lagi di hari2 yg mendatang ini...semoga, kenangan cinta kita dpt menjadi pengalaman yg indah utk mu, wahai insan yg pernah aku cintai sesungguh hati, jiwa dan nurani!!

AKU TERPAKSE MELETAKKAN NOKTAH INI, LANTAS MELUPAKAN SEGALA-GALA NYER TTG DIRI MU...

No comments: