Friday, September 22, 2006

Insan bergelar "DIE"

Ramai gak kawan2 aku yg duk anto emel tanye pasal blog nie.. (motive nye anto emel kn.
kan mudah trus anto komen.. ahakzz) and soklan yg paling kerap di tanye aderlah pasal siapakah "DIE"..?
baik.. my fren back to Ireland, Syamrol, Dilla kat Lyons-france, kamil kat ukraine, Fuad kat melboure, farhan kat christchurch-new zealand and razif kat london..

firstly, aku mmg thanks kat korang coz korang sgt ambik berat kat aku.. even korang tau aku byk berahsia ngan korang, but demi our frenship, u guyzz tak pernah pencil kan aku..

wei, u guyz still ingat lagi tak time kiter semua (kecuali Dilla) kene wat guling syle kombat kat padang depan blok J B West??? time kiter fly gi tgk pertunjukan citra warna kat town?? muke si fuad tu penuh ngan lumpur kn?? hahaha

pas tu lak, korang ingt tak time kiter gi camping kat pantai Beserah tu?? mmg best giler arr.. sgt best.. time tu arr syamrol nangis coz kene tinggal sorang kat hutan kat tepi bukti pelindung tu.. hahaha

ok la.. back to our story.. "die" ader lah insan yg amat aku sayang.. aku myintai "die" dan sayangi "die" lebih drp segala-gala nye.. dah tak der word dah yg boleh aku gambar kan betapa aku sayang, cinta, ambik berat dam menrindui die..

may be korang leh kater aku nie hypocrite coz ckp mcm nie, tp aku raser korang kenal perangai aku kn?? ade kah aku penah hypocrite ngan korang?? tak pe.. tak yah kasi tau k.. hehehe

banyak perkara yg meyebabkan aku sgt sayang kat "die".. yg paling utama ader lah "soul" yg die ader...

tp, Tuhan tu maha besar, tuhan menduga cinta dan kasih sayang aku pade "die" baru2 nie.. to be honest wif u guyzz, aku mmg menderita, merana and raser sangt keperitan tu.. hisup aku jd hilang arah, emosi aku pn dah tak stabil sampai kan classmate and mmber2 aku kat kelab sedar perubahn aku, even aku try utk sembunyi kan kesedihan aku..
(sila rujuk post ini --> [click here]

Tp, disebabkan raser sayang aku pade "die", aku cuber utk menyokong aper yg "die" buat sebagai tanda yg aku boleh bersama "die" lagi dan mampu menerima "die" hanya sebagai kawan.. Aku cuber tenangkan diri dan sibukan diri aku ngagn keje2 yg ader agar aku dpt lupakan die..

demi tuhan yg esa, setiap kali aku try utk jauhkan diri aku dr "die", semakin itu la perasaan cinta aku pada "die" makin mengejar aku.. mmg aku tak leh lupakan die..

aku cuber lagi utk jauh kan diri agar aku tak jd halangan utk die.. aku yakin die happy ngan care die skrng... tp sejak akhir2 nie, i find out yg "die" tak happy mcm dulu lg.. aku agak perasaan perubahan yg ader pade die..keadaan nie mmg wat aku tak senang duduk.. secare ikhlas nye, mmg aku akui yg aku akan sedih bile die sedih!!!Aku mmg nk happy kan die.. dan aku sedar yg aku tak patut tambh lagi kesedihan yg die ader skrng ngan sikpa aku yg tak baik nie... tp, ader kah patut aku yg mulakan dulu???

Aku tetap aku yg dulu, insan yg mengasihi "die" lebih drp orang lain.. coz aku percaye orang lain mungkin boleh cakap yg diorang tu sayang pade "die"... tp aku sangt yakin yg cinta dan kasih syg org tu pade "die" mmg tak setanding kasih sayng dan cinta aku pade "die"..

Tp, aku tak nafikan yg aku turut bersalah dalm hal nie.. kire ader kes Prima facie la nie.. jd aku harap sgt aku ader kesempatan utk aku bahgiakan "die" sekali lagi.. aku nk baiki kesilapan dulu agar aku akan sentiasa bahgia ngan "die"

opsss.. jgan korang ingat aku nie tak jadi diri sendiri lak.. mcm aku cakap la, aku tetap aku yg dulu, just yg berubah ader lah kelemahan dan kesilapan aku yg aku biaiki agar aku dpt jd BETTER MAN...

No comments: